Diet tips!

Vadå nutrillett, bantningspiller och svälta sig?
DET FUNGERAR INTE.

Ni vet att jag försökte med Nutrilett och jag kan säga att det gick åt skogen, det smakar skit och man går ner för att sen gå upp det dubbla.

Jag har hittat en helt underbar sida där jag har mellan 1-10 dieter att välja mellan, såna jag inte visste fanns.
Imorgon påbörjar jag min första diet, dock så kommer jag fuska lite eftersom att jag kommer dricka alkohol i helgen, men det får gå!

Dieten jag ska testa på nu går ut på att dra ner på mättat fett snabba kolhydrater och socker. Man kan gå ner hela 45 kg på kort tid och man kan lovas att gå ner 4 kg/v om man följer det strikt. Den här dieten är inte någon diet där man kroppen går in i svältläge utan det handlar mest om byte av matvanor. Bryta mönstrerna till godis läsk och onyttig mat.

Imorgon så ska jag köpa massa ingridienser till något som kallas för *Smalsoppan*
Den innehåller:
1-2 burkar krossade tomater.
3 stora pujrolökar eller också 1 lök.
3 kyckling- köttbulljongs tärningar med vatten.
1 paket äggnuddlar.
1 paket frusna brytbönor.
2 gröna paprikor.
0,8 kg morötter.
Krydda med vitlök, salt , peppar chilli och persilja!

Catjching! Den här soppan får man äta hur mycket man vill utav eftersom det inte innehåller något fett. Den hjälper kroppen att förbränna fett snabbare.

Eftersom att jag ska handla alla ingredienser imorgon så kommer jag inte kunna äta mellanmålet men..

DAG 1:
Frukosten: Ett varmt glas med vatten och pressad citron, havegrynsgröt med kanel.
Mellanmål: 2 dl soppa, 2 strimlor med röd/orange paprika 1 stjälk selleri och en matsked pumpafrön.
Lunch: Broccoli och tomatsallad med frukt. Inte banan.
Mellanmål: 2 dl keso på ett rågknäckebröd/alternativt naturell riskaka.
Middag: Tomat och rosmarinsoppa med blandade bönor och strimlad omelett.

Jag menar äter jag inte allt så kan jag byta ut det mot något som är minst lika nyttigt? Allt behövs inte, variera med sånt du tycker om!

Ett annat litet tips från mig när man byter ut sina matvanor är att gå på en annan diet speciellt mot sockersuget.
Du tar ett glas vatten, en matsked socker och en matsked olja som du ska dricka en timme innan eller efter måltid.
Du kan gå ner 10 kg, men det tar tid men visar förr eller senare resultat.. Om du inte fuskar såklart. INTE SUPERGOTT men det fungerar säkert om man har motivationen! Kör stenhårt babes, ni får följa mig och jag bjussar på lite härligt nyttiga recept!

Nu var det ju så att jag kom med iden att börja dieten imorgon, det kommer bli lite strul just imorgon och till helgen eftersom jag kommer dricka alkohol, vilket man egentligen inte ska. Men whatever, jag kör på ändå och efter det får drickandet slängas åt sidan.

Puss från mig och bebisen Cintra!
Nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0