Godkväll haha.

I fredags så åkte jag hem till mamma och hoppade på samma buss som Alicia och åkte mot mig.
Träffade även på Patrik och Joel där. Vi drack lite öl och vin, drog iväg med taxi till en hemmafest, drack lite till och shottade, träffade folk och sen tog vi taxi till stan och drog tillbaka till mig, körde ut en gubbe, drack yttligare lite till och somnade haha. Sen hade vi en mysdag efter det.
Är hemma hos mormor nu och fick träffa min kusin för första gången på .. 15 år haha!
Hon är några år äldre än mig och har fött sitt första barn, Leakim. Som är 1 år gammal. Såååå underbar liten tjej!
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på möte, fett med triiiiiiiiiiiiiist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0