Some shit.

♦ Imorgon kväll ska jag och Alicia äntligen ses igen, vi ska träffas i stan och dra mot apberget med vin och öl precis som vi  gjorde i somras, fast då hade vi med 3 killar också.
iphone, spotify. och prata en jävla massa.
Snart sticker hon till zakynthos och ska jobba i tre månader, kommer vara ensamt utan henne. Men ska försöka åka ner en vecka iallafall, måste bli en Zakynthos 2012 också!

♦ Har börjat prata med mirre igen, ganska mycket. Hon bor på behandlingshem för tillfället, men hon blir så gott som fri i sommar. Planer på att träffas? JA! Är ju mycket i Örebro hos babe och hon bor ju en liten bit utanför Örebro men whateva.. För attan vad jag saknar henne.. Helt galen tjej men så jävla underbar, hon var den jag kom absolut närmast på behandlingshemmet & vi snackade massa om vad vi gjorde på det där hemmet haha!
Slog personlen, slog sönder möblerna, tryckte upp en semla i ansiktet på nya arbetare. Dem var en bunt jävla mesar, they coulndn't handle us.
Bland den bästa och värsta tiden i mitt liv. Men det slår ju inte Lövsta skolhem. Tallhöjden.
Det är en låsbar akut- och utredningsavdelning med sex platser för pojkar och flickor. Tallhöjdens uppdrag är inriktat på pojkar och flickor med psykosocial problematik, pågående kriminalitet och/eller missbruk.

Säger bara, ALDRIG MER!

♦ Den 23 så är det Arbetsförmedlingen vid halv nio, informations möte angående jobbgarantin osv. Fattar inte så mycket.
♦ Den 24 så ska jag till BUP på möte. Får se hur det går.
♦ Den 25 ville pappa att jag skulle åka med på kryssning igen till Åland, det hade varit kul men jag ville inte följa med. Jag menar.. på båten är det ända man gör att dricka. Såklart.. Och efter vad som hände pappa så.. vill jag inte bara. Inte nog med det så kommer Jesper hit på onsdag och stannar till den 29.
♥ Den 26 fyller mamma år, dem ska väl ut på krogen antar jag. Får se vad jag och jesper gör.
♦ Den 28 har jag och bebis 8 månader tillsammans, då drar vi på grönan. Blir helt okay sådär.
♦ Den 30 ska jag till Ungdomsmottagningen och göra ett graviditets test och förhoppningsvis sätta in min P-stav eftersom att mina mini piller suger fettapa.

SKA BY THE WAY SNART LÄGGA UPP BILD PÅ HUR JÄVLA MYCKET NYTTIGT JAG KÖPT IDAG. haha.. helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0