2012-08-20

Jag mår bra, jag har gjort det länge nu. Jag skar mig inte, jag fick en flipp och satte på Sunes sommar. Skrattade rätt mycket om jag ska vara ärlig.
 
Skulle ha åkt till Jawa idag men det blev inte så, vi får väl se när vi ses!
 
På lördag har iaf jag och joen planerat att gå på Zombiewalk, Hanna är på och vi ska kolla runt med fler folk, gud. Haha orka, man är alltid fett taggad på allt! 
 
Blir nog kul iallafall!
 
Och vad gör jag nu?
Chattar, är social med härligt folk, inga planer på att sova!
Får se om man träffat Lukas något i veckan, tss heee.
 
Min fina älskade Iphone 4 s. så kär.
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

snyggt skal

2012-08-21 @ 23:38:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0