Alkohol gör mig till en annan person. Ibland. Haha!

Igår blev allt för mycket. Träffade pappa i stan, han hade gjort något som fick mig att må dåligt, jag fick alltså världens sne fylla senare mot kvällen när jag var med Stifler.
 
Yttligare igen så blev jag dyngrak, ringde upp folk, grät. Blev arg.
Så på kvällen hade jag tydligen sagt åt Steven att vi skulle åka till Joen, stackars människa. Han är ju sjuk, och så håller jag på liksom.
Men han tyckte att det var okej att vi kom dit, tro mig.. Gnesta ligger UTANFÖR Stockholm så det tar från T-centralen lite över en timme. 
Helt plötsligt när vi är i Östertälje så får jag för mig att gå ur tåget, det tillkallade problem. Jag hade låst min egna mobil, stevens mobil la av.. Vi var fast någonstans.. mitt ute i helvetet. 
 
Vi såg dock en buss och frågade om den gick mot Gnesta vilket han sa att den gjorde, DOCK SÅ VAR DET FEL BUSS. 
Så mitt i natten, vi är ute någonstans och vet inte vart vi är. Knappt några bussar går, jag blir förbannad. Kastar mina skor på steven, kastar i väg min väska, skriker. Blir helt galen. Joen ringer som tur upp, vi fixar taxi som fick köra oss hem till Joen..
 
Vi var 4 mil bort och det gick på över 800 kr i taxipengar.
 
Ah.. lite kortfattat.  
Vi sov när vi kom dit, på morgonen var jag äckligt bakfull.. Vi beställde hem mat, låg och degade hos honom hela dagen. Nu är jag iallafall hemma.
 
Det var ändå rätt mys, MEN VILKET JÄVLA VÄDER DET HAR VARIT IDAG. HAHA. helt stöört.
Nu ska jag inte dricka mer i veckan förrutom i helgen kanske.. Men min dag idag gick ut på att ringa och be om ursäkt till folk, så jävla pinsamt. haha!
 
 
Träffade på snyggingen Alex i stan btw!
 
 
 
HAHA TRÖTTA KILLAR.
 
 
Woooh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0