BLACKOUT HAHAHAHA!

Hellue!
 
Jag kom precis hem. eller ja, för ett tag sedan. Sov borta inatt. Så jag sprang direkt till kebaben imorse, satte mig i solen och åt som en gris. HAHA.
Drack lite igår. Rätt nice. 
 
Ikväll ska jag ta det lugnt, för mycket alkohol nu. Med kryssningen och alltihopa! 
Ska bli skönt att ligga i sängen, mysa ihop sig själv till en film? Lääänge sen det alltså. 
 
Tog iallafall slut mellan mig och Jesper igår, orkar inte ens yttra mig i det som hände. Så första dagen som singel på nästan ett helt år. Konstigt känns det.
 
Nu blir det mer och mer möten bara, min fina bästavän kommer snart hem, jag saknar ihjäl mig efter henne!
Blir pride på lördag iallafall, ska dit med Hanna Teresa och hennes kompis Bella. 
 
 
 
 
Juste.. fick ett fint sms igår!
Sticker snart.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0