HAHA okej. GODNATT FÖR SISTA GÅNGEN!

Har spelat slender, lyckas bara ta fem lappar. Den fittan tar mig hela tiden, HAHA. Sist blev trycket av rädsla enorm, skrek och höll på att välta ner datorn.
 
Lyckat.
 
Slender är min man.
HIHI.
Så söt.
 
Nu ska jag veeeeeeeerkligen försöka sova, det går liksom inge bra alls. Är så van att vara uppe såhär sent.
 
Får se vad som händer nu i tråkveckan som kommer.
- Hmm.. 
 
Imorgon blir det vara hemma, kanske träffa Tess och äta middag, beror på när fan jag kommer i säng. 
Fredag- Montera upp min garderob om jag nu får den då. Sen utgång såklart, om inte det blir av något med spelandet isf träffa Hanna också!
Lördag- TRÄFFA MIN ÄLSKADE BÄSTAVÄN! - SÅ TAGGAD. 3 FUCKING MÅNADER UTAN HENNE! Äntligen kommer hon hem!
Söndag-  Blir nog att ta det lugnt, jag kanske har glömt bort något. Haha jag vet inte.
 
 
bildbrist.
GODNATT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0