Hemma nu.

Kanske borde ta det lite lugnt nu.. haha.
Har ändå haft det sååå kul, kan liksom inte sluta? Aja. Mina pengar är slut, flera tusen har runnit ur handen på några dagar. 
 
I förrgår så fixade jag massa vodka och vin, trodde väl att det skulle funka.
Jag Mathias och Stiffler drog till Patrick's bar och sedan till Mest bar och kök, drack några öl. Blev full redan på det. Vi drog mot Mattie och sen skrev mitt ex till mig. Gjorde liksom att jag sög i mig mer än vad jag behövde. Det slutade inte bra. Stackars killar. *host* haha matihas.
Det slutade med att jag fick ligga och spy. Jag var ändå inte den ända.
 
 
Sen blev jag iaf omhändertagen om man säger så, jätte fina killar verkligen! Så jävla schysta!
Sen dagen efter. Alltså. Igår. Vi åkte till min pappa, jag duschade. Lämnade resterna av drickan där, drog till stan. Vi mötte upp Joen. Käkade kina buffe, drog till.. Nivå 22. Min mamma var där. Ja, hon bjöd på öl. Hade trevligt, tillslut åkte mathias iväg så jag var själv med dem två. 
Sen kom det, självklart. Det blev tjaffs. Sen skriker hon på mig, skämmer bokstavligen ut mig. Tur att jag var dyngig. annars hade jag smällt på henne. Jag drar, tur som var. Ordningsvakterna kom springades upp dit. 
 
Kommer ALDRIG mer gå tillbaka dit igen.
 
Anyways. Kanske ska träffa Hanna sen, mår så dåligt bara. Trött alltså.
Allt får vi se.
Jag beeeehöver sööömn.
 
 
jag & stiffleeeeeeeeeeer. 
 
Inga problem med killar. Verkligen inte. 
Observera. Inga nya pojkvänner för mig på år och dar. Blir mer och mer den där tjejen som inte vill ha något förhållande, det är skönt att vara fri. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0