Idag skulle jag ha varit tillsammans med Jesper i ett år.

Men för tre veckor sen lämnade jag honom och nej han har jag inte glömt bort.
Men vad väljer man? Att dumpa eller bli dumpad? Lika bra att det hade ett slut och att jag gjorde det.
Drömmer ofta om honom, senaste inatt och jag startade datorn såg att det var den 28 augusti så jag behöver skriva haha.
 
Jag kan iallafall säga att jag tycker att vårt förhållande bokstavligen sög under en tid. Vi hade mycket bråk, mycket slagsmål och tjaffs. Inte normalt. Nej. Sen tycker jag som jag tycker men jag tänker INTE yttra mig såhär.
 
MEN vi har haft det riktigt bra också, riktigt kärleksförhållande, jag var riktigt kär, så förälskad, så mycket jag älskade honom.
 
Har man kommit över honom?
Det spelar ingen roll ändå, vi har ingen kontakt. Mitt val det med. Alla är stolta och nöjda.
 
Jag kan säga att det inte var så jobbigt som jag trodde att lämna någon, speciellt om det behövdes.. om ni förstår?
Det var jobbigt 2-3 dagar speciellt natt tid. Men sen träffade jag nya människor, fick tankarna på annat, valde att byta mobilnummer, allt. 
 
Ibland när jag har ruskigt tråkigt, går jag igenom mina bilder på datorn och ser honom. Då ler jag, han var en stor del av mitt liv.
Tänker på alla gånger vi lagat mat ihop, alla gånger vi stått på balkongen och rökt ihop, då han har hållt om mig. 
Jaaa you name it. 
Ibland undrar jag bara hur han har det, men vem tänker inte så?!
 
Om han nu skulle ta illa upp för detta eller så, så får han väl kommentera så raderar jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0