Jag älskar dig Jawahir Bouriala och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I FÖRSKOTT!

Det här inlägget kommer bli långt min vän. Så stå ut. 
 
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur vi träffades första gången, måste ha varit när vi gick på tornbergsskolan år 2000 kanske till och med tidigare?
Minns hur söt du var när du var liten, trassligt ljusbrunt hår, den där röda polotröjan, dina ögon. Haha du var så jävla söt, litet troll! 
 
Vi började helt plötsligt leka ihop, vi var bästavänner från första dagen. När vi var hemma hos dig, spelade nintendo. Hur ARG jag blev när jag förlorade, så arg att jag gick hem. När vi spenderade vår tid på att spela dator spel, något barbiespel jag minns inte vad dem hette, tre tjejer var det iallafall och ingen ville vara hon i svart hår så med andra ord så var det alltid krig om vem som skulle få vara vem.
Våra kvävningslekar, alla dagar uppe i backen på vintrarna. ja vi var helt enkelt TOKIGA. Lika dumma i huvudet fortfarande. 13 år senare. 
Sen flyttade jag iväg, helt plötsligt bara sådär och kontakten låg begravd under flera år.
 
Och när jag flyttade tillbaka och fick träffa dig första gången, du vet när vi bestämde träff där vid kungsan? - Det första som händer är att vi babblar på som INGENTING, skrattar så lungorna nästan exploderar, jag ber dig till och med att köpa glidmedel åt mig på apoteket. - HAHA alltså.. det säger ju allt! - 
Varje gång vi har setts för att chilla, då det alltid har blivit att vi har supit så vi har fått krypa till toaletten. När vi haft cheesecurgar krig, när vi var unga och dumma, testade nya saker. När vi har spenderat dagar på att ligga och jäsa upp i soffan, inte duschat på flera dagar och bara leva livet.
Varje gång vi har stått ute tillsammans på balkongen och garvat, åt ingenting. När vi har lagat mat tillsammans, piercat varandra, varje gång vi har haft lååånga samtal. Den gången då vi var sååå desperata efter pengar att vi satt och planerade hur vi kunde råna en butik, sno en handväska från en tant HAHA!
 
Den gången allt var så jobbigt, då jag var nära på att flytta in hos dig. 
 
Jag är trygg med dig, du är det finaste jag vet. Du är den bästa människan som finns VERKLIGEN!
Vi är så lika, har gått igenom så mycket skit, men ändå står vi kvar här tillsammans, det är dig jag kan vända mig till och alltid har kunnat gjort. Det är dig jag kan gråta hos när allt känns jobbigt, det är du som kan få mig att skratta när jag gråter. Vi förstår varandra, en blick säger tusen ord. 
 
Jag älskar dig. Jag vill aldrig förlora dig, det är ord från hjärta och själ. Du är den finaste tjejen som finns. 
Försvinn aldrig igen, mitt liv är aldrig desamma utan dig. 
Min baby! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0