BA DUM TSSSSSSSSSSSSS.

I fredags när jag var med Hanna, efter hon hade däckat så kommer alla andra hem, trodde hon hade blivivt alkoholförgiftad. Hon blev omhändertagen, tycker så synd om min bebis. <3
Anyway. 
 
Sen hörde *Kalle* av sig, en kille jag pratat med i flera år, han var i Stockholm med några kompisar och ville ses, så han fick möta upp mig när jag rastade hunden. 
 
Han springer fram när han ser mig, kramar mig så hårt han bara kan, KYSSER MIG. utan att jag ens vill. han stinker svett. Är den största snobben jag någonsin sätt, är så otroligt jävla jobbig.
Han blev så avensjuk på att jag hörde av mig till J att han höll på att explodera, dessutom så blev jag förbannad tillslut.  Drog igen portdörren på honom och IDIOTEN springer in och blockerar hissen, ohmy, fick ett stort utbrott, bad han flyga och fara åt helvete. Skrek.
Han springer ut, sen kommer ju sms:en.. vad annars?
Haha vilket PSYKO, jag blev nästan lite rädd?
 
Men tror nog han blev mest förvånad. Så äcklig jävel. 
Jag är djävulens avkomma, precis som Emil G sa. Helt galet sant.
 
 
På lördagen var nog bäst, Pride och att få träffa min underbara vän igen. Som jag har saknat henne, det är helt jävla stört.
Nu har vi lovat att aldrig släppa varandra, det ska jag aldrig göra.
Sen att man fick träffa andra människor på det, som är helt jävla awesome, ^^
HAR ALDRIG SKRATTAT OCH HAFT SÅ KUL I MITT LIV SOM JAG HADE MED DEM. 
Bäst var nog när vi kom till Stifler, direkt ner i hans spritskåp och rensade. Världens häxblandning. Like old good times!
Vi var ute och sprang, det är även alltid så att när jag är med mina närmsta på fest eller så, då är jag aldrig med dem iallafall. Alla andra utom dem, xD
 
Vi somnade inte förrän klockan var typ åtta på morgonen, slutade med att jag somnade med Mathias iaf.
Jawa åkte hem lite senare, medans jag var kvar ett tag. Lyssnade på musik med dem och skulle spela BF3 men vi orkade inte vänta på att det skulle laddas ner, så vi spelade något liknande iaf på x-box.. Förlorade. 
inte förvånad.
 
HAHA,. Ahh shit.
 
NY DAG. NYA TAG.
Idag ska jag möta upp killarna. nååågonstans, ska fixa lite tunga grejer. HAHA, Nä. Ska fixa vodka och vin, sen tänker jag varesig någon vill eller inte ta en STAAARK ÖL. 
 
Jag ska bli full. Igen.
Med dem bästa, lär ha dödskul.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0