Nya tag.

Bad stuff:
Det har varit mycket alkohol, det blev som en vana tyvärr.
 
Men nu på senare tid, att mina vänner har fått släpa mig hem, att jag har bränt flera tusen på bara dricka, massa saker, fått snefyllor, blivit ledsen/arg och efter min extrema ångest idag, tankar på att göra slut på allt så är jag klar.
Jag kan inte dricka när jag är ostabil, inte just nu iallafall. Behöver fokusera, tänka, ta tag i saker.
Dricka kan jag göra när jag mår bättre. När jag är glad, inte nedstämd.
 
En av anledningarna till min nedstämdhet: 
Jag  fick se min pappas handled, hur han har rispat sig själv med kniv. Jag blev sårad, det gjorde ont att se. 

 
 
Bra saker: 
Jag väljer att skjuta bort alkoholen, fokusera.
Så mina vänner.. imorgon ska jag söka in till komvux! Koppla av med god mat, hjälpa mormor.
Ta hand om mig själv.
 
Träffade även på en snubbe idag av ren slump som hjälper mig att komma in på resturang branchen, det ni! Jag hoppas verkligen.
Har redan fått ett sms där jag ska mejla om mig själv och vad jag söker för sorts jobb!
Arbetsförmedlingen nästa vecka, ta lite i taget. Kanske till och med låna en bok, bara ligga och läsa. Koppla av. Haha..
Nej.. Men så är det!
 
Jag behövde skriva av mig. Det känns riktigt bra förresten att jag äntligen har fått prata med anneli igen. Det känns bra. Nästan för bra.
 
Köpte förresten ett par jeans på Zaras, Riktigt fina :)
Slänger upp en bild imorgon..
Nu ska jag försöka sova puss!
 
Haha lite svårt att bestämma vad man ska ha nu för tiden, så jävla kallt ute.. Samt som det kan vända och bli varmt.
SER INTE FRAM EMOT HÖSTEN!
 
 

Kommentarer
Postat av: Albin

Mycket bra att du ska satsa komvux och försöka få jobb i restaurang-branschen. Det ska allt gå bra ska du se!

2012-09-04 @ 09:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0