Slagsmål.

Jag minns inte vad som hände, det blev som en blackout hela grejen.
Har lite blåmärken, skrubbsår och bitmärken.
 
Två tjejer som jiddra och sa fula saker, jag blev arg, hällde hela min öl över dem. Självklart går dem på mig, vad annars?
Slår ner mig på marken.
Jag vann trots allt. Min mamma gick till attack när den andra tjejen började slå mot mig. Dem var alltså två stycken på mig. Jag blev galen, hon vägde TON! 
Hon var fin när jag såg henne efter att vi legat och brottats och slagit varandra.
 
Steven hjälpte mig, slet bort bruden från mig.
Sen kom flera poliser.
 
Helt galet, aja jävlarna stack.. Nu ska jag ta hand om mig själv, ser ut som ett jag vet inte vad!
Stackars mig! :(
 
 
 
Mamma var fin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0