Träffat Nathaniel för första gången på 6 år!

Har varit ute på stan hela dagen idag, åkte hemifrån vid halv tre, mötte upp mamma en stund. Träffade Hanna och sedan mötte jag upp min gamla barndomsvän Nathaniel, vi bestämde träff idag och jag ångrar det inte! Vi har inte träffats på 6 fucking år.
 
Har haft det så jävla kul idag.
 
Jag var med Näti, käkade på donken. Vi snackade om allt möjligt verkligen, har skrattat så mycket så jag knappt inte kunde stå på mina egna ben. Sen drog vi vidare till Mest bar och kök, otrevlig personal (Ska aldrig mer dit igen.)
Vi träffade senare Steven och Hanna, vi gick runt lite. Skulle ut och dricka men Hanna kom inte in så dem drog på någon fest i Täby men vi pallade inte åka med. LIKA BRA DET HAHA så jag och näti satte oss på croccan, jag tog en öl och han en cola.
 
Sammanlagt har jag druckit 3 öl idag, men är nykter. Har aldrig haft det så kul tidigare, hade nog varit mer kul utan dem där ölen. Efter det så blev det donken igen.. och fyfan vad vi hade kul.
Fett nice var det! :
 
 
Medans Hanna och Steven är på fest.
HAHA säger jag bara.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0