Vilken helt underbart värd kväll!

Kortfattat.
Jag åkte hemifrån till stan igår, mötte jawa, köpte mitt bunnyset, tog tunnelbanan till Norsborg, började hjälpa till med att städa, färgade jawas hår, sandra kom dit, vi fixade till oss, delade på en cider, spelade musik. 
Jag och sandra mötte upp Emma och gick tillbaka.
 
Folk ramlade in runt åtta tiden, vi var ungefär över tolv pers tror jag. Vi hade jätte mycket dricka förberett, fem vodka flaskor, öl cider vin you name it!
Vi sjöng för jawa, gav presenter, drack. Körde massa roliga kortlekar, desto fullare, desto roligare. Alla hånglade upp alla.
Kiss&blow var min favorit, den körde vi nästan hela kvällen. Jävla massa kyssar hit och dit, haha!
 
Hade glitterkrig med joen och jonte, så jäkla kul.. och
Steven var självklart den som däckade och spydde först. Han missade allt roligt. ^^
 
 
Sen blev det dåligare stämning pga av en sak. När klockan var runt fem tiden på morgonen när folk så gott som sover och är tysta så får jag mathias och rhett för oss att gå därifrån. Så aspackad som jag var, kunde knappt stå upp, fick dem släpa mig. Och jag somnade på bussen hela tiden. 
 
Men det blev bättre sen, vi drack till halv nio på morgonen, sen gjorde vi köttbullar och ägg hahaha, värsta fyllematen! 
Sen sov jag och mathias i hans säng och Rhett fick golvet HAHA, tror vi sov max 4 timmar sen åkte vi iväg till stan mötte upp någon killkompis till dem, gick till webbhallen, spelade lite och flaxade  runt på stan. Sen sa min kropp emot, jag orkade verkligen inte vara ute så jag drog mig hem.
 
SKÖNT. 
Hehe.
 
Jag Jawa, Emma och Sandra
 
 
 
Jag och Jonte hade roligt när steven var däckad, HAHA.
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet! ♥
 
 
HAHA TRÖTT JOEN. :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0