Vilken kul dag idag. VERKLIGEN.

Har verkligen inte gjort ett piss idag, inte sovit något heller knappt och bara varit hemma.
 
Konflikten med mormor löste sig och nu är allt lugnt, har snackat med Steven på skype så gott som hela dagen, fick kontakt med Magnus igen. Han förklarade sig, det är helt okej, vi har löst det och jag har fått säga mitt. Jag är nöjd. Men lär nog inte vara så öppen hedanefter. 
 
Imorgon så måste jag hålla utkik på telefonen, dem från jysk kommer ringa hem så jag måste finnas tillgänglig. Vi har reserverat en garderob till mig nu, tack och lov. Sen lär jag väl inte göra speciellt mycket. På fredag blir det inget lan heller, folk pallar inte. Så jag ska ut, vad annars?
 
Har dessutom fått kontakt med ännu mer muppar från förr i tiden, både gamla flingar och vänner. Känns jätte skönt.
 
Mitt ex skrev iallafall att han tycker jag är en slampa, var redan förberedd på något liknande. Undra varför folk alltid ska bli såna, jag lever ju bara livet? Får träffa nytt folk osv.
Anyhow. Orkar inte tänka på det, har skrattat tillräckligt :D
 
 
Juste, jag tryckte igenom piercingen i underläppen, kör tungan snart också!
SÅ TAGGAD.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0