Wuupsi..

När jag kom hem för någon dag sen.. (tappar dagarna haha,) och hade tänkt sova så ringde Jawa mig sjääälvklart haha, då ville hon att jag skulle sova där. Så då var det bara upp ur sängen och åka bort.
Det blev inte så att Stenis kom, han hade andra saker att göra. Tyvärr. Men jävlar vad vi hade kul, gjort masssaaaamassa buuus! ;* 
 
Jag har druckit hela tiden sen jag fyllt år.. Haha. Igår kom Mathias och Steven upp till jawa och drack. Det blev rätt mycket och jag fick en snefylla på det. Så jag var deprimerad utan att veta varför, grät. Och drack vodka. Allt på samma gång.
Första gången JAG fått ångest på lång tid.
 
Fick iallafall sova med Mathias. Det var skönt. Med lite närhet bara. Är så jävla skönt att ha min vän tillbaka i livet igen, shit. Livet äger verkligen med henne!
Hade iaf kul idag, kuddkrig, skulle slå varandra på rövarna, dampade. sjuka killar med sjukt härlig humor. JUST LOVE IT.
 
MEN,

Min mormor är uppenbarligen orolig över mig, att jag ex aldrig är hemma nu förtiden, det ända jag gör är att ha kommit hit, bytt kläder och dragit. Hon har hällt ut all min dricka i slasken. Vill inte att jag ska umgås med folk som inte är bra för mig, rädd att jag går på droger och sånt. 
Skulle egentligen på grillning ikväll med Joen och hela gänget.. Men med tanke på hur mormor lät så gjorde jag ett val att åka hem.
 
Så nu är jag hemma, skumt känns det. VÄÄÄLDIGT.
 
Nu ska jag ut och röka, försöka bli mindre skakis. Ta en dusch, glo på tv. Eller helst sova. Så damn trött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0