Heysvejs!

Tråkdag, eller aa. Seg förmiddag iallafall, nu är jag hemma!
Träffade Hanna och vi snackade lite, sen umgicks vi lite efter. Det mesta är väl *löst*. Vi får väl ses igen, men jag tycker det gick helt okej gentemot vad jag trodde iallafall.
Följde med henne till gitarrlektionen och sen mötte jag upp mamma. 
 
Blev rätt sent ;)
Men ja, sånt är livet! 
 
Blev lite bråk mellan mig och killen idag dock, alkoholen om inte annat. Att jag drack fick honom att bli riktigt arg. Fick ångest om inte annat och grät, men det löste sig. Han är på bra humör och ja jag ska ta tag i min alkoholproblematik.
 
Blöööörk, trött. Ska sova nu straxt.. om jag lyckas,
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0