Julafton imorgon!

ALLVARLIGT!
VART FAN ÄR MIN JULKÄNSLA?!

Goooone!
 
Jag ska käka god mat imorgon iallafall. Få träffa brorsan, hans fru och barnen!
Min bror har hållt sig alkoholfri i snart ett år, är så stolt över honom! ♥
 
Sen ska jag nog träffa pappa ett tag, sen mot mamma. Och då kanske även min bästis följer med och sover där.. för att vi ska upp tidigt den 25, mellandagsrean ni vet?! - Hon bor långt från stan.. så vore ju ingen dum ide!
Vi skulle snacka mer om det imorgon och jag måste snacka med Mia och mamma innan såklart.
 
Vore ju jätte mys att få spendera dem sista timmarna av julafton med sin bästa tjejkompis! Åhhh! :')
 
Kolla in fina julgrannen uppe hos mamma och mia! Grymt fint (:
Och för er som undrar.. Mia är som familj för mig. Jag har alltså två mammor. Awesome ellerhur?
Jag älskar henne precis som jag älskar min mamma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0