Min underbara.

Jag skulle aldrig orka ta mig upp ur sängen varje dag och kämpa om du inte fanns där vid min sida och pushade. 
Jag kan aldrig leva utan dina kyssar och dina kramar. 
 
Jag kan inte leva utan att höra ditt skratt, jag kan inte existera om du inte finns i mitt liv.
Du gör mig så mycket starkare, så är det bara. 
Vad det är du gör eller har inom dig lär jag aldrig lista ut men jag vet bara en sak.
 
Att det föralltid ska vara du och jag..
för som vi har sagt, inget liv utan varandra. 
 
Det finns ingen framtid utan dig. 
Jag vill förevigt vakna upp vid din sida och se dig och känna din underbara kropp mot min.
 
Förstå. jag älskar dig så sjukt mycket.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0