Mitt liv är antingen bra eller dåligt, det finns ingenting mittemellan.

Aldrig någonsin är det mittemellan.
Antingen superbra då jag verkligen känner att livet är underbart eller också då mitt liv oftast känns dåligt.

När jag åker hem på fredag så har jag mycket att göra i veckan. Mia ska hjälpa mig ner till arbetsförmedlingen, jag måste skriva in mig och börja söka jobb.
Blir nog mycket hundvakt och umgås med söta Kim. Mias dotter. Om hon inte är hemma under helgen så blir det till att skåla. Ska umgås med min bästavän på lördag, åh vad jag längtar, saknar henne.
Sen kommer jag träffa pappa, Camilla och lite av mina gamla kompisar.
När jag tänker på det så blir jag glad, jävligt glad.

Shit, har inte druckit sen nyår DÅ JAG KNAPPT INTE ENS BLEV FULL.
Känner mig stolt. Men det är illa, drack en cider i veckan, iofs så sög jag i mig den på under 10 minuter men blev lite lullig på bara en endaste. Så jävla jobbigt..!
Måste träna upp mig igen HAHA!


 
Trackback
RSS 2.0