Osynliga tårar.

Jag försöker innerligt förtränga sånt som gör mig ledsen och förbannad.
Det är svårt, jag vill inte få utbrott och sånt nu.
För att inte få vredes utrott ska jag smyga ut och ta en eller två ångest dämpande piller som jag snodde utav min morsa.

Mina dagar kortfattat:
Fredags så drack jag med Mia och Helen, sen blev det ett riktigt jävla slagsmål och snuten kom. Jag skulle till Jesper men sket i det, jag skulle vara med min bästa vän. Under tiden jag väntade på henne så sminkade jag mig, lånade kläder utav Mia, skulle testa att dra ut på krogen. Svårt i Stockholm när man är under 18 ska jag tala om för er, men jag lyckades. Vi drog på krokodilen och hann suga i mig 5 bärs där, sen vidare till kingsan. Där hann jag dricka två eller tre öl till innan jag blev riktigt full. Sen kom ägaren fram till mig och bad mig om leg, fett pinsamt. Blev utkastad. Självklart.
Då drog vi tillbaka till krokodilen. Det gick bättre, minns att jag tyckte bartender tjejen var snygg, så jag började prata med henne.
Hon hade piercat dermal anchor, en bit ovanför brösten. Grymt snyggt, funderar själv på att pierca det.
Sen när mamma kom till krogen skickade hon ut mig, haha. Va för full. Jag tappade alla mina piercingar, mumlade åt folk. Var igen rolig prick.
Stackars Alicia, det är inte kul när någon är full när man själv är onykter. ♥
På lördagen så var jag sjukt bakfull, mådde päck. Åkte till Jesper.
Om ca en och en halv timme ska jag prata med Anneli igen.

Trackback
RSS 2.0