Planer för i veckan vad jag vet än såå länge..

Imorgon. Hem, vara med mamma Mia och Kim om hon är hemma, mysa med Bonnie. Ta det lugnt. Kanske kommer något spontant in i bilden det vet man aldrig.
Lördag. Träffa min BÄÄÄÄSTAVÄN, åh vad jag längtar! Helt sjukt. Känner jag OSS rätt så blir det dricka och snacka skit, däcka. Vakna och käka, haha!
Söndag. Tror det blir pappa då, han har ju saknat mig minst lika mycket mamma! Eller på måndag förmiddag.. beror isåfall på hur bakis jag är haha!
Måndag- Kanske träffa Felix, shoppa på stan.
Tisdag- Arbetsförmedlingen med Mia, (antagligen)

Sen kommer jag se till att träffa Alicia mer i veckan.
Jag vet inte. Haha men ungefär såhär ser det ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0