Blev ledsen av filmen *Jag saknar dig.*

Skådespelarna var dåliga, men handlingen, känslan av att förlora sin syster.
Filmen handlar om två enäggstvillingar, den ena dör i en bilolycka och den andra systern ska försöka acceptera och leva med den otroligt förfärliga sorgen.

Det första som besvärade mig med filmen är att jag själv förlorat en bror, som också dog utav en bilolycka år 2007.
Fick upp en bild i huvudet från en videofilm när jag och han leker i sängen när jag var en liten bebis.
Scnener där vi kastar bollar till varandra hemma hos min mormor, och ni anar inte hur sorgsen jag blev!
2007 hade han sitt bröllop, 12 dagar senare på midsommar så dör han.
På sin smekmånad.
Jag fattar inte hur.. Hur världen kan vara så himla hemsk ibland.. bara ta en människa sådär.. bara dö.




VÄRLDENS FINASTE KILLE. Så himla stilig.. , På sidan om är min andra brorsa, mitten här är Özkan min bortgångna bror på sin förlovning.


Tragiskt.. jag saknar dig så.
R.I.P. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0