Lite blandat.

Nyår.
Jag och Alicia krökade tillsammans hos mig och vi fick i oss ett par cider, sedan hämtade hennes pappa upp oss och vi blev skjutsade till Orminge, där mötte Patrik upp oss och vi drog på en hemmafest.
Där träffade vi Sandra, Joel och massa folk vi kände igen, det var mycket trevligt folk där men folk var bajspackade. En etta med 45-50 pers i. Helt vilt.
Vi höll hårt i vår sprit och vinet.
RÄTT ok nyår.
Patrik var jätte gullig och ringde mig i eftermiddags och kollade om vi var okej eftersom vi bara drog. Kanske blir något i helgen.

Idag.
Åkte och käkade på mcdonald's med bästavän och mötte på Freja där, en gammal klasskompis. Trevligt :)
Kom hem och har bara segat hela dagen, blev på rätt dåligt humör tidigare idag. På rätt menar jag riktigt jävla förbannad. Har haft kontakt med min älskling hela dagen, som vilken dag som helst. Underbart.

Imorgon.
Sjukan, hem. Leta lägenheter.



Trackback
RSS 2.0