När jag fyller 18.

Om mitt mående inte hinner få någon ändring på den bra vägen så kommer jag att självmant söka hjälp.
Kanske inte direkt när jag fyller, vill ut på krogen och sådant också.. Men runt augusti, september och jag inte mår bättre kommer jag söka mig någonstans, psyk, öppenvård isåfall. Eller kanske bara prata med någon.

Jag tänker isåfall kämpa för allt, för att få bort allt skit. Jag tänker söka hjälp när jag är myndig.
Folk kanske inte tror att det är så illa, men det finns inget värre än att känna såhär.

Jag vägrar dra in socialtjänsten i mitt liv igen, inte en jävla chans! Dem gjorde mitt liv tillräckligt surt en gång för alla.
Jag är uppvuxen med idioterna. Dem stod väl utanför BB när jag föddes, skulle inte förvåna mig. I 16 år har jag fått stå ut med dem, förstår ni?
Kanske inte.
Jag tänker inte dra in mina föräldrar i någon skit igen, jag hoppade av skolan pågrund av mitt mående, jag orkade inte helt enkelt. Det är inte bra.
Jag tänker söka hjälp när jag är myndig om det inte blir bättre. Mitt livs löfte.
Ett halvår kvar.


Kommentarer
Postat av: Becka

Har gått igenom liknande med socialen, & nu är jag inne i en deprision med massa ångest, jag går hos en psykolog så rekommenderar dig att söka hjälp! Jag förstår dig och vet hur det känns när folk runt omkring en tror att det inte är så illa.

Men en sak VET jag, du kommer att klara det!!

Kommentera gära på min blogg vad du tycker om bilderna :)

Kärlek till dig!

Kram

2012-01-20 @ 17:00:52
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0