3 timmar kvar innan jag blir 18!

Jag är super taggad. Drar på kryssningen och är borta tills på onsdag. Så jävla kul kommer det bli!
 
Har redan fått några gratulationer och ska ut med Joen på onsdag när jag kommer hem från kryssningen och ska dricka lite bärs, blir till och med bjuden på en. Awwh!
 
Nu kliar det i fittjävlarna, haha! :D
Btw har jag fått mens, alltså är jag inte gravid. Yeey!
 
Vill bara tillägga att jag ÄLSKAR alla mina underbara vänner, fucking love all of you! - Och även tillägga att jag älskar Jesper sjukt jävla mycket och att det ska bli asmys att få träffa honom igen! <3
 
Bättre kan inte det här BLI!
Love my life.
 
Mormor bjöd även på mat, jag ville inget hellre än att äta en fet kebab, så värd! SÅ GOTT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0