500 kcal om dagen!

Hej, måste bara säga att jag mår hundra gånger bättre nu än tidigare. Allt går upp och ner, men jag kan säga att jag inte gick upp ett hekto för att jag åt glassen, snarare hade jag gått ner yttligare. Har snart tappat fem kilo. Är typ glad?
 
Laxermedlet tog inte på mig, HAHA. Jag drack kanske 50 ml men ingenting hände, skiter i nutriletten.
Jag livnär mig nu på ca 500 kcal om dagen, ibland mer men INTE över 1000 kcal om dagen. Trotts att jag äter så lite som jag gör så blir jag MÄTT. Jag gör mellan 15 övningar för magen om dagen, hoppar hopprep och springer lite. Är från och med nu och sen två veckor tillbaka jävligt noga med vad jag stoppar i mig, äter allt kalorisnålt men har även kommit överens *med mig själv* om att det är okej att äta en mängd av något gott på lördagar.
 
Jag idag. haha.
 
 
jag geggar bort potatismoset.
 
 
TAADA.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0