Bup igår.

1. Jag hatar mitt jobb, HATAR.
Suck, vill ha ett sluuuuut nu.
 
Åkte iallafall på möte igår, hade med mig sötis Hanna.
Fick träffa min psykolog på bup igen, pratade lite om allt möjligt. Kommer uppenbarligen soc bli inblandade och *ge mig stöd.*
Men eftersom jag är 18 så har jag lite mer vilja än förr. Så that's it.
 
Aja, ska träffa henne den 3 augusti igen.
och den 9 till vuxen psykriatrin, sen iväg till pälsklingsälskling som fyller år!
 
Wellwell, sticker till Helsingfors nu på måndag, Fyller ju 18 år då!
Grattis till *lilla* mig..
SKA SUPA ARSLET I BITAR, Och dessutom gå på systembolaget i Finland, ALKO som det heter. Så kul, haha!
Ser framemot det.
 
Typ. väldigt mycket.
 
Ska tatuera mig i augusti.
Ett minne efter min bror antaglien uppe vid vänster nyckelben (lite längre ner.) Mot hjärtat. Där han ska finnas.
Och ev en annan tatuering, och pierca om tungan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0