Fröken Cecilia Lind.

Nu har jag fixat till håret, kan slänga upp någon bild imorgon om jag fastnar på bild.
 
Sitter just nu och lyssnar på Ultima Thule, det var inte igår så jag blir glad.
Idag var sista jobbdagen, eller ja.. Det var inte jobb. Vi var där och fyllde i papper och sånt bara, lite sorligt att säga hejdå till allihopa, men självklart ska jag ha kontakt med vissa!
Fick iallafall skjuts hem med moped av Jenny, fett jävla läskigt att åka runt med henne! Haha, kör som en galning!
Men schyst såklart!
 
Sen shoppade jag ju sönder och taggar lite för kryssningen. 
 
 
 
Heheh.
 
Ska typ. Sova.
Ska upp tidigt imorgon igen, hjälpa mormor!
Handla osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0