Godmorgon!

Vaknade för en stund sen men har somnat om hela tiden, så nu är jag äntligen igång.
Igår så jobbade jag, var sjukt långtråkigt. Sen åkte jag hem till farsan,  var med camilla och hennes två söner, så himla söta!
Ska tydligen kolla på när han trollat på söndag, kostar 20 kr haha.
Blev spöad av en sjuårig kille på skjutspel. Kul liiiv!
Fick skjuts hem sen iallafall, mormor hade varit bajs orolig haha. Men det var för att mitt batteri dog..
 
Igår ringde Sandra mig och frågade om vi skulle dra till stan och träffa några, men jag pallade inte. Men nu pallar jag verkligen inte, ska ju dit senare ikväll och dricka.
Jag vet inte om jag orkar eftersom jag är så trött. Hoppas jag piggnar till lite!
 
Nu ska jag fixa mig lite, vi får höras sen!
Pusspusspuss.
 
Jag 2008 hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0