JAG SKA FÖRSÖKA GÖRA ROLIGARE INLÄGG & MINDRE ÅNGESTFYLLDA. Och ni som läser, döm mig inte efter vad jag skriver ut här. Passar det inte så burn in hell. ha!

Hej allesammans!
Jag kan börja med att säga att jag klarat av jobbdagen helt galant, awesome people. Ingen som jag ogillar än så länge haha!
Men oj vad vi ska göra massa saker på tre veckor, har målat och sågat rätt mycket idag.. JAG ÄR FULL MED MÅLARFÄRG så jag ska straxt in i duschen och försöka skrubba bort det.
 
trotts valet av sommarjobb så skulle jag DÖ för ett jobb. Det känns verkligen helt underbart att vara så trött som jag har varit. Utarbetad, ja!
pengar. mhh!
 
Hoppas allt fortsätter såhär!
Har inte haft ångest, ingenfuckingting än så länge!
Imorgon ska jag upp lika tidigt som idag, kämpakämpa. Oj vad jag ska shoppa kläder och dricka bärs när min efterlängtade lön kommer!
 
hihihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0