Min bästa vän.

1.Vad heter hon? Alicia Sandberg

2. Hur gammal är hon? 17 MEN. Snart 18!

3. När träffades ni sist? Långt över en månad sen.

4. Vad har hon för hårfärg? Snygg blondin med stora tuttar haha!

5. Brukar hon färga håret?  bleker håret  I guess?

6. Vilka färger har hon haft? Vad jag vet så är det blont, brunt och svart.

 7.Vad har hon för parfym? Haha, alla mööööjliga!

8. Är hon galen? Bara när hon umgås med mig. (a)

9. Vad är erat bästa minne? Öh.. finns så jäkla många så jag kan inte välja någon, Men resan till Zakynthos, alla fyllor ihop, när vi var i skåne tillsammans, hade sex i samma rum, haft sex med samma person, alla våra knäppa sidor och ideér som vi kommit på, drivit runt med folk, snackar om allt och alla, driver åt minsta lilla, hur vi under en tid älskade tyska. haha åh.

10. Har ni många minnen ihop? Haha ja, så grymt många minnesvärda!

11. Vart bor hon? Nacka, mitt ute i INGENSTANS.

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Ja 2011 åkte vi två veckor till Zakynthos, två veckors fylla med henne.. Så jävla galet kul!

13. Är du avundsjuk på henne? Ohja, så snygg som hon är!

14. Vad heter hennes syskon? Hon har en store syrra som heter Madeleine och två små bröder som heter Rufus och Robin. :)

15. När träffades ni första gången? När jag började sjuan på JP.

6. Hur träffades ni? Skolan.

17. Vad går hon i för sporter? Ingen sportmänniska, så ingenting. heheeeeeee. Hon gillar iofs att rida kuk som både jag och alla andra tjejer gör?

18. Vad kan hon göra på helgerna? Fylla sig med mig!

19. Göra efter skolan? Vara med mig, kompisar. Åka hem, datorn? I dunno!

21. Har ni pussats? Ehm.. nej självklart inte?;)

 

 22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja, det mesta kommer på fyllan men vi vet ju redan om att vi älskar varandra i vilket fall.

23. Har hon fräknar? *?* HAHA, nää det tror jag inte D:

24. Har ni kollat på film någon gång? Ett par gånger ohja!

25. Har ni bråkat någon gång? Har hänt men inte fler än 3 gånger.

26. Har ni sovit i samma säng? Varje gång!

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHA, en blick räcker för att dö av skratt.

28. Har du sett henne gråta? Yes.

29. Vad gjorde du då? Tröstade, kramade?

 30. Har du sett henne vara riktigt arg? OM att jag har!

31. Har hon sett dig gråta? Lite för mycket kanske..

32. Vad ska ni göra i sommar? Hon är bortrest hela sommaren, men när hon  är tillbaka så återgår vi till en hel kväll med att bara snacka skit om allt och alla!

33. Har hon svikit dig någon gång ? Hon är den ända människan som inte har svikit mig! 

34. Har ni pratat i telefon någon gång ? Ja klartklart!

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? DÖ.

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Forever and ever. Sen ska vi hänga oss på Hawaii när vi är 50, i ett kokosnöt träd.

37. Älskar du henne? Mer än någon/allt annat!

38. Vad är det bästa med henne? Att vi är så jävla lika, att en blick räcker för att förstå. ALLT!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att hon aldrig åkte iväg till Zante, att hon kommer hem istället.

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Skulle köpa ett hus som vi skulle bo i, LÄTT.

41. Hur ser hennes klädstil ut?

42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Haha hon har ingen blogg. (a)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0