Planer längre fram:

Jag ska jobba i tre veckor framöver.
 
Ska till BUP sista gången nu i slutet på Juli. Skönt, väntar även på en ny kallelse från Vuxen psykriatrin eftersom jag inte kunde komma igår. Ska påbörja DBT behandlingen.
 
Jag ska fira min födelsedag. Hur vet jag inte. Chillkrök och sen ut uppenbarligen.
 
Åka till Göteborg i två dagar. Ska träffa en person som jag tycker mycket om, som har hjälpt mig så otroligt mycket dessa månader. Mina tankar kretsar runt hur jag hade slutat om jag inte hade skrivit till Jonas Gåde och fått hjälp utav en av dem underbaraste människorna på jorden. Anneli. Sån himla kul människa, ser framemot att träffa dem två jätte mycket! Dess stöd alltså. Vill nästan uttrycka mig i att jag älskar henne, jag vet inte. Haha. Så himla omtänksam och bäst!
 
Ska SJÄLVKLART vara hos min pojkvän när han fyller år, lätt att jag gör upp hans dag och spårar ur helt localoca!
Testa på utelivet i lillstaden. Haha.. Enligt mig verkar det förjävla lite drag i den staden, iaf på krogen.. Jämfört med hemma. Tråkigt, men jag får väl supa en hel del innan så jag inte somnar när vi väl går ut.
Är mer den där klubbtjejen som hand i hand dansar vilt med spriten i kroppen.
Ska även göra allt i min makt för att få med min blonda vän till Örebro en helg, bara liksom vi två. Ut på krogen. finns rätt söta typer där. Kanske kan funka?
HEHE.
 
TRÄFFA MIN BÄSTAVÄN DIREKT!
Det är ca en månad kvar innan hon kommer hem från Grekland och jag saknar ihjäl mig!
Ohh. Ska bli så underbart att få höra allt som hänt. Få vara sig själv, garva sig själv till döds för minsta lilla.
Jag saknar henne så grymt MYCKET!
Åh.
 
Ska ÄVEN försöka hålla sams med mina föräldrar. Känns inte okej att dem själva erkänner att dem är rädda för mig. Haha.. Fast dem är ju inte dem ända som är rädd  för mig. Pågrund av mina hemska utbrott då saker flyger runt mig, dem gånger jag skurit mig framför ögonen på dem, dem gånger jag slagigts. Men tro mig, jag hade en hel del blåmärken efter det jag också.
Blir som en riktig djävul, en sten utan känslor, blir läskig. Men såhär kan jag verkligen inte bete mig med vänner. En del iaf. Jag får aldrig ångest när jag är med människor jag verkligen kan ha kul med. I love you guys.
 
Jag blir starkare hela tiden, sen kan bokstavligen den som inte ser skillnad gå och.. hänga sig.
Ursäkta mitt sätt att uttrycka mig på. Blir så jävla sur när folk ska komma och stampa på en när man går uppåt. Men en sak ska man veta. Mina tår stampar MAN inte på OSTRAFFAT.
 
WELLWELL. Nu ska jag ut och RÖKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0