...............

Fattar inte mig själv.
Mitt humör är nere på -0.
 
Besatt av att gå ner i vikt fast jag inte ens är tjock. Jag vill sjukt mycket, blir arg om jag lyckas gå ner 1 kg och går upp 4 hekto. Då vill jag svälta mig. Alltså, ni fattar?
 
Är hängig, har mens och är på sånt vidrigt humör, känner mig äcklig värdelös och totalt nerkörd. Vill inte prata med någon, har stängt av telefonen.
Fick ändå inga direkt roliga sms, endast massa osociala korta texter.Nu när jag ändå är så jävla sur så får den förbli avstängd. För jag orkar inte bråka, orkar inte förklara, orkar inte få massa jävla bajs sms.
 
Känsla för att isolera sig hela dagen.
Känsla av att få massa samtal och sms där folk visar hur mycket dem bryr sig.. Klart man blir glad, men just nu hjälper det nog inte.
 
 
Suck, jobbigt att vara skadefri.
 
Vill bara försvinna, är så jävla sur och ledsen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0