Blandat.

Jag är så jävla seg idag, jag har inte varit ute och sprungit. (ångest. - Jag har iofs gjort träning för mage och lår hemma. Men ändå, det är ingen ursäkt. Måste ut!
Min kropp värker och jag fryser om händerna, usch orkar inte.
 
 
-
Snart ska jag till Göteborg, tar flyget från Stockholm sover på hotell i två nätter, ska träffa min terapuet som jag inte ens vet om jag vill kalla för terapuet längre. Hon är så jävla underbar, så är det.
Vi får se vad vi gör. Men kul blir det.
Därifrån tar jag tåget till Örebro eftersom det inte gick några direkt flyg dit från Göteborg. Snart får jag äntligen träffa min jesper igen.
 
-
Sen saknar jag min bästavän så det gör ont, det är så ensamt utan henne. Trotts att jag träffar andra, livet är inte lika roligt utan henne vid mig. Vill ha augusti, vill ha hem henne!
 
-
Och självklart så väntar jag ivrigt på att min mens ska komma, vill bara få skiten någongång. Märker att humöret faller mer nu när jag vet att jag snart ska få min mens, lär ha svinont som alltid.
 
 
En bild från några dagar tillbaka då jag var ute och sprang med Nadia.
Rätt häftig, undra om det är såhär sniglar ligger. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0