Undra om kroppen går ner i svältläge utav att endast äta två gånger om dagen?

Med exempelvis, om jag äter en riskaka (naturell) med keso (naturell) och två tomatskivor på. Till lunch, en laxbit med en potatis och lite koka morötter och mängder med vatten/citronvatten?
Möjligtvis en riskaka/rågbröds skiva på kvällen.
Jag springer ju varje dag/joggar. Men har inte mått dåligt, det ända är väl att min mage kan kurra utav bara helvete mot natten.
 
Sen finns det dagar jag kan äta linssoppa till mellis och eventuellt äta en riskaka till det. 
 
Aja haha sålänge jag inte mår dåligt så är det okej, förresten så drar min ångest ner när jag är ute.  
 
 
Står bort från all sorters godis/chips/läsk/bullar/kakor. Ingenting som är onyttigt har jag ätit, och ja, tanken är ju att ändra min livsstil helt och hållet. Maybe dricka alkohol ibland, (fast det är inte förräns om en månad.).. men hålla fast vid mina nya nyttiga matvanor och fortsätta springa/powerwalka.
Jag gör ju även övningar hemma.
 
Aje, skitsamma orkar helt enkelt inte bry mig.
Att jag mår bra är huvudsaken.
 
 
Wellwell, får se vad jag gör nu. Ska nog äta lax snart. Dock ingen potatis till!
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0