jag köpte mig ett hopprep igår. haha!

2 meter långt hopprep. Hellokitty, allt för sött.
Så jag ska hoppa i tio minuter nu snart, (jobbigare än vad man tror.)
,Har sån jävla mens värk så jag ska droga citodon, och sen ska jag ut och plåga mig lite, tänkte springa ett varv.
 
Jag ska använda mig utav laxeringsmnedel under en period, (JAG VET RISKERNA.)
Nu menar jag till att rensa ut kroppen på skit och sånt, mängder med vatten, såg också att jag hade en heeel påse med nutrillet kvar, får se vad jag gör.
 
Tydligen farligt att använda sig utav laxering för länge eller i stora mängder och man kan tydligen bli beroende av det och få allvarliga skador, som ex att tarmarna/lever tar stryk.
Men jag tar hand om mig själv, jag vill rena ur mig. Punkt.
Sååå vi får se vad som händer haha, tog mig två klunkar var som seg sirap. Håller mig nog hemma idag. x)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0