Måendet blir värre.

Jag mådde rätt dåligt igår, ett snack som blev alldeles för jobbigt. Jag blev så pressad och panikslagen, det löste sig så småning om.
Men idag, jag har sån depression att jag bara vill försvinna. Jag vill gråta men det finns inga tårar att pressa ut, jag kan inte bli arg heller. Jag är bara i min egna värld just nu, skulle behöva gå ut och springa men vart är kraften?
 
Den finns inte längre.
Det känns så jävla värdelöst att fortsätta kämpa ibland och nu är just en sån känsla, jag vill bara ruttna bort.
 
Jag orkar inte sitta här och deppa, ha.
 
För att inte göra inlägget allt för bittert så kan jag visa tårtan mormor bakade, tyvärr så kommer jag inte äta.
Jag är för upptagen med att tänka på min figur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0