Ostabil dag!

Jag är arg på mina föräldrar, jag är arg för precis allt.
Trodde vi skulle ha en härlig mysig dag tillsammans, vi går ut dem bjuder mig på vegitarisk buffe på ett mysigt ställe. Hon handlar massa grejer åt min pappa och kläder åt sig själv, jag fick en piercing och en tröja. Sen skulle dem direkt till systembolaget, det skulle handlas cider och vin.
 
Jag kunde inte säga nej, jag drack lite. Hade haft så jävla kul med dem för en gångsskull och ville inte förstöra stämningen. Sen gick vi upp till mia, dricker lite där och sen skulle vi vidare till krogen och eftersom jag inte är 18 än så sa jag tydligt till min pappa att köpa en cola åt mig och inget mer, han sa att jag skulle få det. Han beställer. KÖPER EN CIDER OCH MASSA ÖL, jag ställer mig upp går därifrån, mia ber mig sätta mig ner för att inte göra *en stor scen* jag går därifrån raskt och pekar fingret åt dem allihopa medans en tår tränger ner för kinden, trodde att det skulle vara olåst där men självklart inte (hade grejer kvar där) - Åker ner, ser mamma kommer rätt lugnt upp, jag går in, gråter, går in på toa. Får damp. Jag skäller ut min mamma, blir hysterisk. Varför hjälper hon farsan för? Han utnyttjar henne på PENGAR och ALKOHOL! Dem dricker upp pengarna och gör INGENTING åt deras liv.
 
Så vi tjaffsar, jag skrek så halsen höll på att gå av. Hon lyssnar inte på mig, jag sliter i henne, puttade henne, och hon puttar tillbaka och jag håller emot medans hon sparkar mot mig, jag sparkade tillbaka och försökte spotta på henne men lyckades inte, hon tar tag i DAMSUGAREN och försöker slå den i ansiktet på mig, sliter åt mig den och slår henne i ryggen med den medans hon går ut mot rummet. Skriker att hon är en äcklig hora och att jag ska döda henne, spottar överallt innan jag drar därifrån och hon skriker att jag ska ut. Efter det kommer grannen upp och vill ringa polisen, jag skiter i vilket. Jag bad om ursäkt för att min mamma var en alkoholist och gick därifrån.
 
Och nu ska pappa skicka massa sms och fråga varför JAAAAAAAAG håller på såhär.
Snacka om att jag blir ostabil av att umgås med dem.
 
 
Tur att man har en mormor som BRYR SIG och som man får bo hos, och jag tar hand om hennes man själv i 3 dagar. Utan att alkisen kommer hit, tack och lov. ♥
 
Skiter i pengar och xboxet. Dem kan bara FUCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0