Sjukt härlig kväll!

Jag möte upp Teresa och Elin i hornstull, vi tog bussen till rålis och satte oss ner mitt i smeten bland folk.
Vi tog fram grillen, grillad kött och åt sallad, drack vin och hade sjukt trevligt.. Dock så hann vi inte grilla så mycket som vi ville.
Det kom en hel FLOCK med fiskmåsar och invaderade oss, alltså verkligen attackerade en. PLUS att en fittfågel sket på min jacka. HAHA.

Så vi flyttade oss till en brygga istället och drack ännu mer där. Sjukt mysigt!
Inte nog med det så fick Teresa en flipp och tog ett dopp, fast det redan var rätt kallt ute haha! Sen stod vi och kollade på matchen, vilket jävla liv haha!

Sen drog vi iallafall mot tuben, elin åkte hem och jag sov över hos tess. Vi drack mer vin, käkade jordgubbar och gick ut och rökte vid sätra skola.
Och så hade vi lite kul på chattruolette hahaha!

Nej men det var lite kortfattat!
Sjukt kul anyway!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0