Förlåt, jag har inte varit på humör.

Har inte gjort någonting idag, skypade lite. That's it.
Kunde ha åkt och druckit med Alex och några till öhm.. någonstans utanför Örebro, men.. är hos min pojkvän. Vet redan att han inte vill med och då känns det ovärt att ens fråga, istället blir det filmmys med babe. ♥ Mycket bättre det och inte bra att dricka bärs när jag försöker gå ner i vikt?

Min mat idag..
Vid ett tiden så åt jag pyttelite kyckling.. utan ris, ersätte med grönsaker och ett glas vatten.
En nutrilett hunger controll smoothie precis innan middagen. Blev en liten bit lassange, med grönsaker.

Igår innan vi gick och la oss hyrde vi två filmer, han köpte kakor och fick ta cola. Jag köpte ett paket jordgubbar och vanlig youghurt och gjorde egen smoothie. Sa emot när han frågade om jag ville ha kakor. Känner mig stolt.
Dock inte stolt över att jag inte rört på mig.

Den 25 ska jag köpa bantningspiller, ett nytt paket nutrilett. Jag kommer inte ge upp.

Inga mer spyfyllor... på ett tag nu? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0