Ganska igenkänd på Kingsbar efter min största fail..

Jag var packad, sög i mig några öl. Blev tillfrågad leg, hade inget. Blev utslängd.. Pinsamt.
Efter det verkar det som att många känner till mig, men det verkar bortglömt.
Mamma sa också att jag kan få stor chans att få jobba där när jag är 18. Isåfall vore det så jävla underbart! Att bli erbjuden jobb sådär alltså!
Inte nog med det snackade jag med någon kille som jobbade där eftersom han tog telefonen från min mamma, han sa att han visste att jag snart fyller 18, och att dem planerar en fest för mig där, han sa att jag skulle ladda batterierna och förbereda mig på att dem skulle supa mig under bordet. Så jävla kul kille, haha!

SÅÅÅ TAGGAD.
Jag vill bli 18. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0