Jag har fått bra tips utav camilla hur jag ska göra med Nutrilett.

På nutriletts sida står det att jag ska byta ut alla mål i två veckor till att bara dricka diet *pulvret*.
I en påse är det 121 kalorier och jag ska äta ca 4 påsar om dagen. Det betyder att min kropp bara får 585 kalorier om dagen vilket är för lite.
Vanligtvis så ska jag få i mig ca 2000 kalorier.

Om jag byter ut alla mina mål till att enbart äta nutrilett så kommer jag rasa i vikt. Visst vill jag det, men känner inte för att må illa och ta död på min egna kropp, dessutom så vill jag ju gå ner i vikt på rätt sätt så jag kör mitt egna race nu.

Imorgon ska jag påbörja min dag med att dricka Nutrilett till frukost och sedan gå ut på en promenad. Till lunch ska jag äta något slag utav sallad, inte mycket alls. Under den tiden ska jag dricka mängder med vatten eftersom jag lär vara sjukt hungrig, ca 3 liter om dagen ska jag trycka i mig. Till middag ska jag dricka en nutrilett till och halvera mitt mål som jag vanligtvis äter, undervika onödiga kalorier. Ingen sås, pasta, potatis eller liknande.

Avsluta dagen med sista nutrilett och ca 50 situps.

Så kommer jag påbörja det hela.
Men jag kommer defintivt att fortsätta med det här ett bra tag framöver.

Slut på chips cola och godis!

Säg hello till ett nyttigt liv!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Lyckaaa till!



DU, en fråga, vem rä denna kille http://nattieslife.blogg.se/images/2010/vs_68742882.jpg



PUSS

2012-03-07 @ 02:13:25
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0