Jag tog ett dagen efter piller.

Det var inte lite skönt. Lättande.
Finns dock en chans kvar från den 6. Idag har det gått en vecka. Jag fick en liten blödning igår vilket jag tror är en nitblödning.
Så jag kanske får vänta med P-STAVEN iallafall.
Hämtade faktiskt ut en ny eftersom jag ringde Ungdomsmottagningen i Stockholm.

Vi får se. Håller tummarna för mig själv att det blir negativt, känner inte för att göra en abort till.

Jag vet, ifall jag och Jesper hade haft en lägenhet tillsammans, jobb och en ekonomi som går ihop så kunde det ha blivivt andra planer än en abort.
Men jag är för ung, jag vill ut på krogen när jag är 18, jag ska resa osv. Jag kan inte ha ett barn släpandes på då. Jag vill att mitt barn ska ha en fin uppväxt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0