Känslosam dag.

Hej på er!
Inte bloggat mycket så tänkte slänga in ett inlägg här och nu.
Jag har bråkat med båda mina föräldrar, ställt båda mot väggen. Plockat bort min pappa på facebook. Kommer flytta *hemifrån* också.

Jag ringde upp min mormor och som tur var får jag vara där ett tag, sen kommer jag begära vidare hjälp för att få min egna lägenhet. Till och med Jespers mamma pratade med mig tidigare idag och sa att jag var välkommen hit närsom.
Känns bra att ha någon runt om sig att vara hos.
Men eftersom min mamma betalat kryssningen så åker jag på den med min älskade bästavän och har blivit lovad att få vara ifred som tur är.

Jag behöver ta tag i mitt liv, jag behöver stå på mina egna ben. Jag får ingen hjälp från mina föräldrar iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0