Liiiite mer skit!

Dålig morgonstart känner jag nu, var lite gladare förr.. Men inte nu.
Mitt humör har dödat min glädje helt och hållet, kommer bli en jobbig dag.

Jag kommer få kämpa sönder mig. Kämpa för att inte hämta rakbladen. kämpa för att inte bli tokig. Kämpa för att undervika ångesten.
Vill egentligen bara sätta mig i Jespers knä, men kan inte. Jag har ingen anledning.
Det är svårare, jag kan inte ta emot tröst och stöd fast jag verkligen vill det. Blir faktiskt mer förbannad när någon ska komma och bry sig.

Jag kan slå i saker, använda mig utav våld är jag duktig på när jag tappar kontrollen.
Åh det är så mycket i mitt huvud som snurrar. Jag vill bara gråta, gråta lite grann. Men jag kan inte. Jag vill inte visa mig svag. tårar hjälper ändå inte.

Jag vill ha öl, det skulle vara så jävla gott just nu. Struntsamma om det är morgon, jag har varit värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0