Nattinatti.

Jag har fan suttit framför datorn hela dagen idag, bland annat sökt jobb på Mcdonald's, Barnskötarjobb och Cafebiträde.
Hellre det än tråkiga jobb som städare eller telefonförsäljare?
Fick ett telefonsamtal nästan direkt, så jag ska på intervju på Mcdonald's snart. Inte direkt kul om man säger så men får man pengar så får man och det ser ju bra ut i mitt CV sen, desto mer jag har desto bättre.
Tro mig vänner jag kommer ta igen min utbildning senare, orkar bara inte just nu. Allt med mitt mående får mig att tappa all kontroll. Jag hoppar hellre av skolan och tar igen det på folkhögskola än att jag sitter under en skolbänk och inte bryr mig överhuvudtaget om studierna.

Nu tänker jag gå ut och ta min sista cigg med älsklingen innan jag går och lägger mig, helt sjukt att jag är så trött.
Godnatt.

Trackback
RSS 2.0