Godmorgon

Nu är jag påväg hem till Stockholm, har en massa som väntar.. Ex.. En utskällning från mormor, träffa polare, bli full och gå på möten som jag struntat totalt i.

Smart ha? ;)

Så jag kommer in till centralen vid tolv tiden, efter det ska jag hem, äta, sminka till mig, dra på ett viktigt möte, sen vidare mot ungdomsmottagningen med en polare.
Låter kul ellerhur? Haha!

Efter det blir det öl, inte alls en nyhet! Jag måste ju fira ankomsten hem med en krog runda! ;)

Förövrigt så har jag varit med Jesper, även träffat på Merita och en kompis till henne. :)
Jesper hade även köpt rosor till mig, hur söt som helst!

Jaja.. Anyway. Jag kommer inte kunna blogga så mycket mer nu på ett tag, mobilen ska in på lagning, har inget internet hemma atm.. Men kul ska jag ha ohja!

Såhär ser btw "Västerås området ut" haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0