Godnatt från en glad Nathalie :)

Har haft toppen kul verkligen, träffat underbara vänner, druckit lite och varit översocial. Jätte trevligt!

Wow, inte vart såhär glad på länge. Känns så underbart att få träffa fina vänner, allt dåligt kopplas bort, mår bra och allt är super positiv. Det är ju det jag lever för, mina vänner är det bästa jag vet. Ni gör mig till den jag vill vara verkligen!
 
Niklas steven och rhett! :D
 
ahahahah! :D 
 
 
Sen kom även fina sandra, vi snackade runt med vissa typer fick gratis vin osv. :D Träffade även på en snubbe från festen, ruskigt roligt ^^
Får se, jag sandra och rhett blev bjudna dit på fest under lördag! :D  En halloween fest IGEN!
 
Imorgon slipper jag mötet med psykoterapueten, lika bra det, mår så bra just nu. 
Vet inte varför, dessa fina människor gjorde min dag antar jag. <3
 
Nästa helg kör vi igen, inte denna men nästa! Wuup! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0